Založ si blog

Archív: máj, 2010

Americký sen / inteligencia americká…? nie ďakujem !

To, že Google maps doviedla istú američanku na rušnú cestu, kde ju zrazilo auto, by na tom všetkom nebolo ani to najhoršie. Človek už nedokáže príjimať všetky fakty, ktoré sa na nás, národ európsky zo starého kontinentu, valia z krajiny krajín. Spojené štáty americké a ich rokmi idealizovaný „americký sen“ sa stal realitou pred rokom a pol, prepuknutím […]

Pokračovanie článku

Svetový mier – to slovo bájne…?

Môj krátky blog začnem akousi básnickou otázkou, na ktorú skutočne odpoveď nenájdeme.Čo sa to deje vo svete? Aj keď mimo témy, spomeniem útok Severnej komunistickej Kórei proti ponorke, ktorá patrila Kórei Južnej. Nato ma v pondelok ráno zastihne správa, že Izrael si svojvoľne napadol mierový, podotýkam mierový konvoj smerujúci do pásma Gazy. Prepáčte mi za výraz, […]

Pokračovanie článku

Kto som a prečo si mojím vzorom?..alebo : „opakujem, lebo nemám“

Nedávna skúsenosť s mojim kamarátom, ktorý sa na nepoznanie mení kopírovaním druhých ma doviedla až do štádia, kedy som musel vážnejšie skúsiť porozmýšlať nad niektorými vecami, ktoré ovplyvňujú život, zvlášť život každého jedinca. Osobne, pri načrtnutí problému o ktorom chcem viesť moju malú úvahu, by som nazval tento okruh asi…Pátraním po dôvodoch […]

Pokračovanie článku

Veď my nič, prečo sa búrite, slovenská menšina v hornej zemi?

To, čo sa nielen v poslednom čase deje u našich južných susedov privádza mnoho ľudí, nielen mňa samotného do rozpakov. Maďarsko ako štát, ktorý patrí do Európskej únie a nesie značnú zodpovednosť za diane na medzinárodnej scéne, niekoľko dní po voľbách a zostavení novej vlády urobilo niečo, čo ho charakterizuje v očiach mnohých ľudí na Slovensku ale nielen tu […]

Pokračovanie článku
786. deň: Rusko zaútočilo na čiernomorský prístav na juhu Ukrajiny, potvrdil Zelenskyj

786. deň: Rusko zaútočilo na čiernomorský prístav na juhu Ukrajiny, potvrdil Zelenskyj

19.04.2024 06:15

Raketami zasiahli prístavné zariadenia. Ráno boli ostreľované mestá Dnipro, Kryvyj Rih a Synelnykove.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 91649x
Priemerná čítanosť článkov: 3985x

Autor blogu

Odkazy