Slota či Sulík, Fico či Radičová, Vy či ja … hrdí na Slovensko? Kronika Slovenskej republiky dá odpoveď !

17. marca 2011, mentality22man, Nezaradené

Na internetový projekt, o ktorom idem písať, ma upozornil môj dobý kamarát. Sprvu  som si povedal, ale čo, takáto kronika. Až po kliknutí na link, ktorý som v správe obdržal, som si ticho zanadával, prirodzene – sám na seba. Povedal som si : ” hlupák, takto predom odsúdiť tento projekt…veď je úžasný…

Konečne je tu projekt, ktorý sa nehanbí za svoje mestá, za svoju rodnú hrudu zeme, za Slovenskú republiku, štát v ktorom žijem”. Projekt s názvom Kronika Slovenskej republiky, ako som zistil na samotnej stránke, vznikol ako prevratný projekt, ktorý má spojiť ľudí, žijúcich v 8 krajských mestách Slovenskej repbliky a nielen ich, ale aj ľudí ktorí žijú mimo horespomenutých miest. Má ich spojiť prevratným spôsobom, novým, do 21. storočia patriacim – intetrnetovým.

Neuveríte, ale intetrnetovými kronikami. Je to pravda. Na rad prišla otázka : máme my v našom meste mestskú kroniku? Ak áno, viem o ne? Ak aj áno, s určitosťou rozsah takejto internetovej kroniky určite nikdy nedosiahne. Máme priestor pre ľudí, aby sa stali súčasťou svojho mesta? Nemáme, a ani tak skoro mať nebudeme. Dnes, keď svetu vládnu médiá,facebook, tv – no zvlášť internet,som si v čase keď som uvidel pergemenový zvytok ako kroniku každého mesta a taktiež Slovenskej republiky povedal : ” Ďakujem Vám, tvorcovia tohto projektu, je to úžasná myšlienka, a moje meno v kronike môjho mesta chýbať určite nebude”.

Perfektný projket, perfektná myšlienka, perfektný dizajn. Preto, ľud môj, hlásam, že na adrese www.kronikaslovenskejrepubliky.sk sa môžete stať súčasťou histórie Vášho mesta alebo samotnej Slovenskej republiky tak, ako nikdy predtým. Či už s menom, alebo citátom popri svojom mene. Tak hor sa – stretneme sa v kronike, hrdá Slovač slovenská !!!

www.kronikaslovenskejrepubliky.sk