Založ si blog

Privítajme blogera ktorého SME.sk cenzuruje… !

Je mi veľkým potešením a zároveň som rád, že sa konečne potvrdili praktiky internetového servera sme.sk, resp. chuligánov online, zbabelcov a neprofesionálov, zbabelých a zapredaných novinárov. To, že cenzurujú blog sa do blogerských kruhov dostalo pred časom nie dávnym, a potvrdilo sa to osobnou skúsenosťou môjho dobrého kamaráta. Snáď sa s Vami podelí o svoje pocity, a faktami podloží zbabelé chovanie sa stránky Sme.sk, ktoré hovorí samo o sebe. Jeho blogy nájdete na adrese :

lubosdobrovic.blog.pravda.sk

Ľubo vitaj, a snáď sa slovo demokracia na tomto blogu nestane len prázdnou frázou.

Slovač, do zbrane ! komunikácia čistá alebo nový komunikačný rozmer

03.11.2011

Nadpis príspevku môže znieť bojovne až propagandisticky, no opak je pravdou. V poslednom období cítim a pociťujem deficit „domoviny“. Všetko sa točí okolo eura, záchranných balíkov, ktoré koniec koncov aj tak nik nechce a nám, (s)prostému ľudu neostáva nič iné, len kúpiť si dennodenne drahší chlieb, maslo a mlieko, večer si prezrieť tvrdenia politikov, že [...]

Slota či Sulík, Fico či Radičová, Vy či ja … hrdí na Slovensko? Kronika Slovenskej republiky dá odpoveď !

17.03.2011

Na internetový projekt, o ktorom idem písať, ma upozornil môj dobý kamarát. Sprvu som si povedal, ale čo, takáto kronika. Až po kliknutí na link, ktorý som v správe obdržal, som si ticho zanadával, prirodzene – sám na seba. Povedal som si : ” hlupák, takto predom odsúdiť tento projekt…veď je úžasný… Konečne je tu projekt, ktorý sa nehanbí za svoje mestá, za [...]

Je Rytmusova „Zlatokopka“ novodobým povolaním?

03.01.2011

V čase 21. storočia a v čase vydania nového albumu rapera Rytmusa už bolo zopár jeho nových songov známych. Ani jedna však nerozpútala takú debatu, ako song s názvom Zlatokopky. Trafil Rytmus do čierneho novodobého „zamestnania“ pekných dievčat, žien.. či zlatokopiek? poznámka autora : link na song dávam zámerne na začiatok textu, aby si [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 91650x
Priemerná čítanosť článkov: 3985x

Autor blogu

Odkazy